18 Temmuz 2011 Pazartesi

ORTAK DERDİMİZ ''ZAYIFLAMAK''1

benim gibi,bir çok kadının en ortak derdi zayıflamak...hatda şöle bir sorun bile diyebiliriz ,genç kızken bir araya geldiğimiz vakit tek konu fit olmamızdı,aslalarımız vardı,yemezdik ,içmezdik,hani bir tabir vardır ya aç yaşıyorum işte onu yasardık birebir:) en azından ben öleydim...
tek hayalimiz manken gibi olan vücudumuzu korumaktı,kutsal bir görevdi bizim için...
o zamanlar anneliğin kilo ile eşit olabileceğini düşünmezdim,nasıl olsa ben zayıftım,nasıl olsa hep böle kalacaktım,nasıl olsa annem üç doğum yapmış olmasına rağmen hala fitdi:)
ama durum öle olmadı...
ben genç kızlığa elveda dedim,büyüdüm,anne oldum...kilo aldım,hatda kilo üzerine kilolar aldım...anladım ki bünyem kabul ediyor kiloyu,hoşgeldin diyor ama güle güle demiyor...anladım ki benim aldığım kilolar kalıcıymiş...
evlilikle baslayan bir kilo alış maceram var,buna eşlik eden kilolu hamile sendromum var...
30 kiloya yakın aldım...tam iki senedir,kiloluyum...
emzirme döneminim bittikten sonra,kilo vermeye başlamaya karar verdim...
bilirsiniz bitkiler dünyasında bizlere yardımcı olacak bir çok bitki mevcut...hatda dükkanda bile neler neler var...elimin altında bir dunya ürün bana hadi zayıfla diyor...
ben çok fazla bir sey yapmadım...işte yaptıklarım burada...TIK TIK...

birde ben sevmiyorum bitki çaylarını,ancak çokkkk hasta olucam da soğuk algınlığı için karışım içicem...
bu postu yazmakta ki amacım şudur:
ömrümüzün her evresinde amacımız amacımız ideal kilomuzu yakalamaktır...fit bir görünümü kim istemez... hepimizin bitkilerle zayıflamaya calıştığı dönemlerdei,yaptığımız hatalar ,kullanım yanlışları olmuştur...
her bitki herkeze iyi gelmez,her bitki de belli aralıklarla kullanılır,kaynama ve demleme usülleri farklıdır... yanyana getirdiğiniz karışımlar kimi zaman size farklı zararlar verebilir...
şimdi kuzi uyandı...bitkiler bir daha ki postda:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder