4 Eylül 2010 Cumartesi

DERMAN AKTAR'A HOŞGELDİNİZ!!!!


uzunca bir zamandır işimle ilgili bir blog sayfa acmayı aklımdan geçiriyordum...ha şimdi ,ha yarın derken aradan uzunca bir zaman geçti....araya hamileliğin girmesi sebebi ile daha önce actığım sayfamla pek ilgilenemedim ,kısmet buradan devam etmekteymiş...bebeğimin oluşu beni işimden bir süreliğine uzaklaştırmış olsada ben yine içeceyim...işimi seviyorum...bitkileri seviyorum...onların bizim yaşantımıza kattığı güzellikleri seviyorum...eşim sayesinde tam bes yıldır bu işin içindeyim....bu bes yılda kendimi olabildiğince gelştirdiğime inanıyorum...araştırıyorum,okuyorum,ezberliyorum,her öğrendiğimi bir öğrenci gibi not alıyorum,her gecen gun yeni bir bilgi ediniyorum...bunları insanlarla paylaşmayı seviyorum...
aktarlığı eşimle birlikte yapmamız bie çok büyük artılar katıyor,her ne kadar erkeklerin çoğunlukta olduğu bir piyasası olsada,en çok rağbet gösteren kadınlar...
çünkü bizim derdimizbitmez ,muhakkak ki bunada bitkisel bir çözüm ararız...
ve ben bunu bilir sölerim ,bir bayanın derdinden yine bir bayan anlar :))
aklımda paylaşmak istediğim okadar çok sey va ki,blog sayfamı bile düzeltmeden yazmaya başlamamı hoş görün,bitki dünyası son yıllarda büyük bir patlama yaşadı,baya önde giden bir sektör olmaya başladı...
tv programları,gazete yazıları,sabah proglarımda yer alan alternatif tıp ile sağlık köşeleri bunun habercisi....
dükkanımda olan ürünleri,benim baştacım olan daima evimin bir köşesinde eksiltmeden tutduğum bitkileri,başım skıştığında ,çok acil imdadıma yetişen derdime derman olan reçeteleri sizinle paylaşmaya sabırsızlanıyorum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder